📃 Juridische documenten
Verzendbeleid laten opstellen
Verzendbeleid laten opstellen
Een vlotte verzending begint met duidelijke regels. Laat je verzendbeleid door ons opstellen en zorg voor tevreden klanten!
- Een verzendbeleid op maat van jouw bedrijf en klanten
- Opgeleverd binnen 2 tot 5 werkdagen
- Opgesteld door een jurist met expertise in e-commerce
- Persoonlijke toelichting
- Vaste prijs
Waarom is een goed verzendbeleid belangrijk voor mijn webshop?
Voor bezoekers van webshops is het verzendbeleid vaak een doorslaggevende factor voor het maken van een aankoopbeslissing. Een duidelijk en eerlijk verzendbeleid kan het verschil betekenen tussen een afgeronde verkoop en een verlaten winkelmandje. Het geeft klanten informatie over verzendkosten, leveringstermijnen, en nog veel meer. Dit voorkomt misverstanden en versterkt het vertrouwen tussen jou en je klant.
Een juridisch correct verzendbeleid beschermt niet alleen jou als verkoper tegen mogelijke geschillen, maar biedt ook de klant bescherming en duidelijkheid. Ze weten precies wat ze kunnen verwachten en dit zorgt voor een soepeler verkoopproces.
Een verzendbeleid op maat, dat is een slimme investering!
Een verzendbeleid op maat, dat is een slimme investering!
Of je nu net begint met een webshop of al een gevestigde naam bent in de onlinewereld, een goed verzendbeleid is een onmisbare tool voor je klantenservice. Het biedt duidelijkheid, versterkt vertrouwen en kan helpen je verkoop te stimuleren.
Laat de Digitale Jurist jouw verzendbeleid opstellen. Wij zorgen ervoor dat je voldoet aan alle wettelijke vereisten en helpen je een optimale service te bieden aan je klanten!
De Digitale Jurist helpt je om ervoor te zorgen dat je volledig in overeenstemming bent met alle online verplichtingen en assisteert je in het verstevigen van het vertrouwen dat bezoekers in jouw website hebben!
De Digitale Jurist helpt je met je verzendbeleid!
- Over De Digitale Jurist
De Digitale Jurist is opgericht door Evelien Helsen. Zij is een gedreven juriste met een master in de rechten, behaald aan de Vrije Universiteit van Brussel. Ze specialiseerde zich in ondernemings- en economisch recht.
- De missie van De Digitale Jurist
We bieden een scala aan op maat gemaakte juridische documenten die specifiek zijn afgestemd op de digitale aanwezigheid en de specifieke noden van jouw onderneming. We doen dit aan een vaste prijs, zodat je meteen weet waar je staat en er geen stress aan te pas hoeft te komen. Ons ultiem doel? Jou in staat stellen zich te concentreren op wat het belangrijkst is: jouw bedrijf, terwijl wij ervoor zorgen dat het juridisch aspect naadloos en vooral zorgeloos verloopt.
Lieve Swijzen
Evelien van de Digitale Jurist heeft onze algemene voorwaarden aangepakt. Daar stonden nog een heleboel verouderde zaken in, waardoor we juridisch niet meer in orde waren. Voor een eerlijke prijs en tegen een onwaarschijnlijke snelheid heeft ze ons geholpen met dit probleem!
Zo stellen we jouw verzendbeleid op
Bij de Digitale Jurist begrijpen we dat juridische processen soms complex kunnen aanvoelen. Daarom hebben we een duidelijk en eenvoudige werkwijze ontwikkeld om ervoor te zorgen dat je zonder zorgen jouw verzendbeleid ontvangt. Hier is hoe het werkt:
Neem contact op met De Digitale Jurist via ons contactformulier of stuur ons een e-mail. Vermeld dat je een verzendbeleid wenst te laten opmaken. Vergeet ook zeker niet te laten weten of je al een bestaand verzendbeleid hebt!
Na je aanvraag nemen we contact met je op voor het inplannen van een vrijblijvende (video)call. We bespreken je onderneming en stellen vragen die ervoor zorgen dat we alle documenten specifiek op jouw wensen en situatie af kunnen stemmen.
Zodra we de ingevulde vragenlijst van je hebben ontvangen, gaat De Digitale Jurist voor je aan de slag. In deze fase is er ook steeds ruimte voor bijkomende vragen of aanpassingen.
In 2 tot 5 werkdagen krijg je het verzendbeleid in je mailbox, in PDF-formaat.
Na de betaling van de factuur sturen we je het definitieve document in Word-formaat toe. Zo kun je het document zelf bewaren, aanpassen of verder gebruiken.
Heb je bij je bestelling een juridisch uurtje geboekt? Dan plannen we nog een persoonlijke afspraak in, nadat je de documenten hebt ontvangen. Dit kan via een videocall, een telefonisch gesprek of face to face, afhankelijk van jouw voorkeur. Tijdens deze afspraak lopen we samen alle documenten door en beantwoorden we eventuele vragen die je hebt.
Tevreden klanten
Wat kost een verzendbeleid?
Eerlijke prijzen, geen verrassingen!
Wij staan er op om met vaste prijzen te werken.
Zo weet je op voorhand wat je investering is.
Verzendbeleid
Laat je verzendbeleid opmaken door een jurist
€ 180
/ eenmalig
Aan te raden voor
Als je enkel een nieuw of een geüpdatet verzendbeleid nodig hebt
- Verzendbeleid op maat
- Geschreven door een jurist
- Met persoonlijk advies
E-commerce pakket
Alle juridische documenten voor een webwinkel in 1 pakket
€ 900
/ eenmalig
Aan te raden voor
Webwinkels die alle juridische documenten nodig hebben
- Algemene voorwaarden
- Privacybeleid
- Cookiebeleid
- Verzendbeleid
- Retourbeleid
Start hier je aanvraag of vraag meer informatie aan
Contactgegevens
Neem vrijblijvend contact op met de Digitale Jurist bij eventuele vragen. Wij beantwoorden je contactopname steeds binnen 24u.
- info@digitalejurist.be
- +32 479 74 62 00
- BE1001829559