Juridische ondersteuning is onmisbaar voor ondernemers. Bij de Digitale Jurist staan we ondernemers en bedrijven dan ook graag met raad en daad bij in allerlei zakelijke kwesties. Daarnaast geloven we steevast dat iedere ondernemer anders is en dus ook andere behoeften en noden heeft. Daarom hebben we ons gespecialiseerd in het voorzien van volledig op maat gemaakte juridische documenten. Maar hoe verloopt een afspraak met ons precies? In deze blog leggen we je het graag stap voor stap uit! Zo weet jij wat je kunt verwachten wanneer je de Digitale Jurist contacteert.
Stap 1: Je neemt contact met ons op
Alles begint natuurlijk bij jou. Het proces begint wanneer je contact met ons opneemt via onze website of per mail. Wij garanderen steeds een snelle en efficiënte communicatie, we weten immers dat je tijd kostbaar is.
Stap 2: We plannen een eerste meeting in
Na je contactopname plannen we meteen een eerste meeting in. Deze kan plaatsvinden via een videocall of bij jou op kantoor, whatever works best for you!
Tijdens deze sessie bespreken we uitgebreid je juridische behoeften en doorlopen we samen een reeks vragen die essentieel zijn voor het opstellen van de gewenste juridische documenten. Het overlopen van de vragen is een belangrijke stap in ons proces om te zorgen dat we volledig begrijpen wat je onderneming nodig heeft. Zo kunnen we garanderen dat elk document volledig op maat van jouw bedrijf wordt gemaakt!
Stap 3: Opmaak en aflevering van de documenten
Met de informatie uit de eerste meeting gaan we bij de Digitale Jurist aan de slag. Binnen 5 werkdagen ontvang je een eerste versie van je juridische documenten. Indien nodig, stellen we nog aanvullende vragen bij de aflevering van deze documenten. Mocht je ook een juridisch uurtje hebben geboekt, plannen we dat ook in. De factuur wordt samen met de eerste documentversies verzonden.
Stap 4: Het juridisch uurtje
Tijdens het juridisch uurtje nemen we uitgebreid de tijd om elk document samen door te nemen. Je wordt voorzien van de nodige uitleg bij elke clausule en je hebt alle ruimte om vragen te stellen of wijzigingen voor te stellen. Dit is ook het moment om eventuele andere juridische of zakelijke vragen te bespreken. Bij de Digitale Jurist denken we actief met jou mee om de beste oplossing voor jouw situatie en jouw zaak te vinden.
Stap 5: Aflevering van de definitieve documenten
Na betaling van de factuur ontvang je van ons de definitieve versies van alle juridische documenten in zowel Word als PDF formaat. Deze documenten zijn nu klaar voor gebruik. Je kunt ze naar wens gebruiken: publiceer ze op je website of hang ze aan je facturen.
Conclusie
Bij Digitale Jurist bieden we een persoonlijke, grondige en op maat gemaakte aanpak voor al je juridische behoeften. Wij begrijpen dat elke onderneming uniek is en een specifieke aanpak vereist. Ons doel is om jou te voorzien van juridische documenten en advies die niet alleen aan je huidige behoeften voldoen, maar ook toekomstbestendig zijn. Ons hoofddoel is ervoor zorgen dat jij kan ondernemen zonder je zorgen te moeten maken!
Heb je nood aan een goede partner voor de juridische kant van je zaak? Contacteer de Digitale Jurist! We geven je graag een antwoord op al je vragen.